12 octombrie 2009

Simpozion despre gestionarea conflictelor

Argetoaia, Dolj, 10.10.2009. La invitaţia pastorului de sector Relu Părăluţă, fratele pastor Gheoghe Luca Ciprian a participat la întâlnirea slujitorilor penticostali din zona Filiaşi, în calitate de Coordonator al Departamentul de Învăţământ al CRPOA, prezentând tema „Gestionarea conflictelor”. La întâlnire au fost fost prezenţi 14 fraţi (presbiteri, conducători de adunare, membrii în comitet).

Pentru a putea evalua eficienţa cu care Departamentul s-a implicat în organizarea acestui gen de simpozioane, participanții fost rugaţi să scrie pe o bucată de hârtie impresia lor despre simpozioanele la care au participat până acum (cel din 25.07 şi cel de acum). Iată trei dintre mărturii:


„Am învăţat lucruri foarte folositoare despre rezolvarea conflictelor si despre luarea unei atitudini corecte in conflictele din bisericile locale unde slujim. Ar trebui, şi ar fi de folos, să mai avem astfel de întâlniri.”

„Mulţumesc Domnului pentru tema pe care azi am avut posibilitatea să o aud şi doresc să putem aplica tot ceea ce azi am auzit. Doresc ca pe viitor să mai avem momente ca aceastea. Domnul să vă binecuvinteze!”

„Întâlnirile acestea sunt foarte benefice, pentru că altfel ne-am obişnui cu un anumit nivel de cunoştinţe şi spiritualitate... existând riscul să ne plafonăm. Prin temele abordate până acum, am putut să înţelegem ce vrea Dumnezeu de la noi şi am dobândit motivaţia de a atinge noi „cote”, la care nu am aspirat înainte.”


Îl lăudăm pe Dumnezeu pentru aceste cuvinte încurajatoare și pentru privilegiul de a putea participa la formarea celor pe care El i-a ales să cârmuiască bisericile locale din Comunitatea noastră.

Toată gloria să fie a Domnului!


PS: Dacă doriţi să intraţi în posesia materialului prezentat la întâlnire, scrieţi-i fratelui Ciprian la invatamant.crpoa@gmail.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu