27 iulie 2009

Din activitatea Departamentului...

Am avut bucuria de a a face din nou o vizita de lucru la Filiasi, la invitatia fratelui pastor Relu Paraluta.

Pe 25.07 ne-am intalnit la Valea lui Patru cu un grup de frati slujitori din zona, pentru a discuta despre un subiect extrem de important pentru lucrarea crestina: mentoratul. Am tinut o prelegere despre relatia de mentorat dintre Barnaba si Saul (Pavel). Pentru cei interesati de tema, puteti descarca materialul dand click aici.


Tot pe 25, la Biserica "Elim" din Filiasi, sotia mea, Liliana, a tinut un curs de instruire cu surorile invatatoare de scoala duminicala, ocazie cu care le-a oferit acestora si o multime de materiale de lucru (Biblii ilustrate pentru copii si reviste crestine pentru diferite grupe scolare). Materialul poate fi accesat dand click aici.



Pe 26.07 dimineata, am avut harul de a predica in Biserica "Elim" din Filiasi, iar dupa pranz am avut o intalnire amicala, neformala, cu cativa dintre liderii de tineret din zona.

Glorie Domnului pentru timpul minunat de partasie si invatatura pe care l-am avut cu fratii din zona Filiasului si pentru privilegiul de a pregati lideri slujitori!

Soli Deo Gloria!
Rev. Ciprian Luca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu